Automata motorkerékpár kerékszerelő pneumatikusan hátrabillenő toronnyal. Felszerelve segédkarral és szabadalmaztatott szerelővas mentes technológiával (Lever-No Lever technológia). Robusztus és nagy teljesítményű termék intenzív használatra.
A különböző méretű és típusú gumiabroncsok hatékony és biztonságos cseréjére tervezték, célja, hogy kényelmet, pontosságot és megbízhatóságot biztosítson a motorkerékpárok és robogók kerékcsere műveleteihez. Fel van szerelve minden eszközzel és megoldással a motorkerékpár-gumiabroncs specialisták számára, motorkerékpárok, robogók és Quad abroncsok szervizeléséhez.
Négy vezérlőpedállal, dönthető toronnyal, csúszó vízszintes karral és működtető karral, kézi leengedéssel és gombnyomásra történő reteszeléssel.
Pneumatikusan hátrabukó függőleges torony, vízszintesen csúsztatható vízszintes kar ø 41 mm-es működtető karral
Kettős működésű peremlenyomó munkahenger ø200 mm
Megerősített vázszerkezet, 12 mm vastagságú asztallap, kifejezetten motorkerékpár kerekeihez tervezve
Négy motorkerékpáros szorítópofa, mely 4 különböző pozícióba állítható: 6"-13", 10"-17", 14"-21", 17"-24";
A két nagy teljesítményű felnirögzítő munkahenger egyenletes szorítónyomást biztosít
PRESS ARM ECO kiegészítő pneumatikus segédtoronnyal felszerelve az alacsony profilú és UHP gumiabroncsok szerelési műveleteinek megkönnyítésére
Felszerelve a speciális Lever-No-Lever technológiával, mely lehetővé teszi a hagyományos és a szerelővas mentes működést is [Giuliano szabadalom]
"Easy Access" kihúzható pedálsor a gyors szervizeléshez
Opcionálisan különböző motorkerékpár-adapterkészlet szélesebb szorítókkal, túlméretezett/szabványos magasságú elérhető (opcionális kiegészítő)
Gumiabroncs nyomásmérő óra opcionálisan rendelhető
Opcionálisan pedállal vezérelt fúvató is elérhető
Olaszországban tervezve, gyártva és összeszerelve
A BMW Motorrad által jóváhagyott változat a BMW hivatalos csatornáin keresztül kapható