Digitális elektronikus diagnosztikai kerékkiegyensúlyozó érintőképernyős kijelzővel. Új koncepciójú kerékvédővel, pneumatikus kerékrögzítő rendszerrel,automatikus átmérő- és távolságméréssel valamint szonárral a kerékszélesség és a radiális ütés automatikus méréséhez, lézer vonal a felütős súlyok pontos pozicionálásához és lézer pointer a ragasztós súlyok pontos pozicionálásához. LED munkatér megvilágítás a felni belsejének megvilágítására, hogy a ragasztósúlyt a 6:00 órai pozícióban lehessen pozicionálni. Az ellensúlyozó súly automatikus pozicionálása, öndiagnosztika és kiegyensúlyozás ellenőrző pörgetés nélkül. Speciális programokkal felszerelve a kiegyensúlyozó súlyok minimalizálására, a felhasznált súlyok statisztikájára, a fennmaradó dinamikus kiegyensúlyozatlanságra vonatkozó értesítésre, az egyes kiegyensúlyozott gumiabroncsok helyes elhelyezésére a járművön.
Érintőképernyős HD színes monitor 19" TFT;
A kerékátmérő és a keréktávolság automatikus mérése lézerrel (mérőkar nélküli méretfelvétel);
A kerékszélesség és radiális ütés automatikus mérése szonár segítségével;
Pneumatikus kerékrögzítő tokmánnyal a gyorsabb és pontosabb munka érdekében;
Automatikus START és STOP;
Statikus és dinamikus kiegyensúlyozás;
ALU programok hatalmas kombinációja Speciális ALU-S program;
NWN rendszer, vagyis a lézer pointer és szonár kalibrálása kerék nélkül is elvégezhető
FES funkció (osztott súly a küllők mögé rejtve)
OPTIMATCH funkció, vagyis a felni és az abroncs kiegyensúlyozatlanságának optimalizálása;
Öndiagnosztika és kiegyensúlyozás NCS rendszerrel, ellenőrző pörgetés nélkül;
LED munkatér megvilágítás;
A kerék automatikus pozicionálása lézermutatóval és elektromos fékkel a kiegyensúlyozó súly helyénél;
Lézeres vonaljelző a felütős súlyok egyszerű felhelyezéséhez;
OPF funkció (ragasztós súly alkalmazás 6 órás pozícióban)
OW funkció vagyis a statikus kiegyensúlyozatlanság csökkentésével a felhasznált súly mennyiségének csökkentése;
TS funkció vagyis a kerék ideális elhelyezésének jelzése a gépkocsin